Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Ιστοσελίδες - Ιστότοποι

2 σχόλια:

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Μερικά sites τα γνωρίζω άλλα όχι. Λογικότατον θα μου πεις :)

Βασιλική Σ. είπε...

Καλημέρα Ιωάννη! κι εγώ σου έκανα επίσκεψη στο λημέρι σου και σε έβαλα στην συλλογή των μπλογκ που κοιτάω, :)
Η συλλογή των ιστοσελίδων είναι λίγο παληά και ένα αρχικό συνοθύλευμα των θεμάτων που παρακολουθώ, χωρίς να είναι ούτε εξαντλητική, ούτε επικαιροποιημένη.
Κι αυτό μόλις σκεφτόμουν αυτοσαρκαστικά και για την στήλη των άρθρων και σχολίων που ευελπισθώ να τηρώ δίπλα, πόσο καιρό θα την "τιμώ"; ίδωμεν....

έχουμε ...πόλεμο, λέει;!

κανένα πρόβλημα!

[απάντηση σ΄ ένα προσκλητήριο: ...πόσοι πολλοί παρ΄ όλο που έχουμε διαφορετικές αφετηρίες, τελικά έχουμε συγκλίνει τις πορείες μας στην αγάπη μας για την πατρίδα.
Ίσως νά ΄ναι και σκέτα θέμα αξιοπρέπειας και νοημοσύνης -που δεν είναι δηλαδή. Μάλλον την πατήσανε με το σχέδιο Ανάν, αρχίσαμε να βγαίνουμε από το σύνδρομο του ραγιαδισμού...]

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ

Απόψε φέγγει το γεγγάρι όπως εκείνη τη
φορά,
όπως και πέρυσι είναι άνοιξη ξανά.
Μονάχα εγώ δεν είμαι
αυτό που ήμουν τότε,
μονάχα εγώ δεν είμαι όπως και πέρυσι εκείνη
τη φορά.

Αριουράρε-Νο-Ναριχίμα

[συλλογή Κοκινσιού]